DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра управління персоналом та економіки праці >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/20462

Назва: Development of education and science: an interdisciplinary approach
Інші назви: Розвиток науки та освіти: міждисциплінарний підхід
Развитие науки и образования: междисциплинарный подход
Автори: Kolot, Anatoliy
Колот, Анатолій Михайлович
Колот, Анатолий Михайлович
Ключові слова: Interdisciplinary approach
interdisciplinary formats
causes and development potential of interdisciplinary
synthesis of scientific research
economic education and science
міждисциплінарний підхід
формати міждисциплінарності
причини та потенціал розвитку міждисциплінарності
синтез наукових досліджень
економічна освіта та наука
междисциплинарный подход
форматы междисциплинарности
причины и потенциал развития междисциплинарности
синтез научных исследований
экономическое образование и наука
Дата збереження: 2017-01-12T08:39:16Z
Дата публікації: 2015
Видавець: Дипломатична академія України при Міністерстві закордонних справ України
Бібліографічний опис: Kolot A. M. Development of education and science: an interdisciplinary approach / A. M. Kolot // Науковий вісник Дипломатичної академії України : наук. щоріч. / Дипломат. акад. України ; редкол.: В. Г. Ціватий (голова) [та ін.]. – Київ, 2015. – Вип. 22, ч. ІІІ: Зовнішня політика і дипломатія: традиції, тренди, досвід. – С. 4–12. – (Економічні науки).
Короткий огляд (реферат): The article methodologically proves that in conditions of the new economy the available narrow-subject, narrow-discipline divisions of economic issues become counterproductive. The reasons actualizing development of the interdisciplinarity are highlighted. It is proved that a synthesis of research that involves the interpenetration and mutual methodological principles of the various sciences, overcoming unacceptable methods of economic determinism should become one of the main research objectives of economic schools.
У статті методологічно доведено, що в умовах формування нової економіки наявні вузькопредметні, вузькодисциплінарні розмежування економічної проблематики стають контрпродуктивними. Виокремлено причини, які актуалізують розвиток міждисциплінарності. Обґрунтовано, що одним із основних завдань економічних наукових шкіл має стати синтез досліджень, який передбачає взаємопроникнення і взаємозбагачення методологічних принципів різних наук, подолання неприйнятної методології економічного детермінізму.
В статье методологически доказано, что в условиях формирования новой экономики имеющиеся узкопредметные, узкодисциплинарные разграничения экономической проблематики становятся контрпродуктивными. Выделены причины, актуализирующие развитие междисциплинарности. Обосновано, что одной из главных задач экономических научных школ должен стать синтез исследований, который предполагает взаимопроникновение и взаимообогащение методологических принципов различных наук, преодоление неприемлемой методологии экономического детерминизма.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20462
Розташовується у колекціях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4-12.pdf386,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок