DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної економіки >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21693

Название: Особливості ведення бізнесу в Китаї
Авторы: Стрельник, Светлана Александровна
Зарицька, Ірина Анатоліївна
Зарицкая, Ирина Анатольевна
Ключевые слова: Китай
малий і середній бізнес
екпортоорієнтовані підприємства
інновації
кредитування
China
small and medium business
export oriented enterprises
innovation
loans
Китай
малый и средний бизнес
экпортоориентированные предприятия
инновации
кредитование
Submit Date: 2017-06-06T12:14:32Z
Issue Date: 22-Sep-2015
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Стрельник С. О. Особливості ведення бізнесу в Китаї / С. О. Стрельник, І. А. Зарицька // Китайська цивілізація: традиції та сучасність. Перспективи соціально-економічного та політичного розвитку КНР в XXI столітті [Електронний ресурс] : матеріали IX наук. конф. (22 верес. 2015 р.) / Ін-т сходознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [відп. за вип.: Л. Л. Антонюк, В. О. Кіктенко]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ ; ІВО, 2015. – С. 86–88. – Назва з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано літературні джерела щодо національних особливостей ведення бізнесу в Китаї. Визначено ключові фактори, на які доцільно орієнтуватись для реалізації успішної міжнародної діяльності на ринку Китаю. Виокремлено національні стереотипи поведінки у бізнес середовищі Китаю, сформовано перспективи подальших досліджень.
The article analyzes literary sources about the national peculiarities of doing business in China. The work identifies the key factors that are advisable to target for the successful internationalization of the Chinese market. The paper sets out the national stereotypes of behavior in the business environment of China, formed the prospects for further research.
Проанализированы литературные источники на предмет национальных особенностей ведения бизнеса в Китае. Определены ключевые параметры, на которые целесообразно ориентироваться для реализации успешной международной деятельности на рынке Китая. Выделено национальные стереотипы поведения в бизнес среде Китая, сформированы перспективы дальнейших исследований.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21693
ISBN: 978-966-926-168-7
Appears in Collections:Кафедра міжнародної економіки

Files in This Item:

File Description SizeFormat
86-88.pdf214,68 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback