DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Матеріали конференцій >
2017 рік >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21722

Название: Intercultural competence training
Авторы: Korol, O. Y.
Ключевые слова: intercultural self-awareness
student centered approach
simulation
interactive activities
міжкультурне самоусвідомлення
принип студентоцентризму
симуляція
інтерактивні завдання
Submit Date: 2017-06-12T10:48:46Z
Issue Date: 21-Mar-2017
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Korol O. Y. Intercultural competence training / O. Y. Korol // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 56–60. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): The development of intercultural awareness demands attention to the subjective experience of the students and their personal values and beliefs about culture. The key to such sensitivity and related skills in intercultural communication is the way in which students explore cultural similarities and differences. This article suggests a range of tasks and interactive activities having experienced at the innovative Intercultural Communication Course at KNEU that allow trainers to engage students into exploration of essential cultural issues through communicative approach. Finally, directions for future research in the field of tasks feasibility for the ICC course and its assessment are provided.
Розвиток міжкультурного усвідомлення вимагає уваги до особистого досвіду студентів, їхніх особистих цінностей та переконань щодо культури. Ключем до розкриття студентами культурного самоусвідомлення є вивчення культурних відмінностей та подібностей через комунікацію. У статті пропонується ряд комунікативних та інтерактивних завдань, опробованих підчас проведення іновацйного курсу з міжкультурної комунікації для магістерської програми в КНЕУ, які дозволяють тренерам залучити студентів дослідити основні культурні елементи через культурну комунікацію. У висновках обгрунтовуються напрямки для подальшого дослідження в області оцінювання ефективності пропонуємих завдань.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21722
ISBN: 978-966-956-090-1
Appears in Collections:2017 рік

Files in This Item:

File Description SizeFormat
56-60.pdf624,36 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback