DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22113

Название: Механізм оптимізації каналів рекламного інформування
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна
Ключевые слова: Канали рекламного інформування
медіа план
медіа- планування
охоплення
ефективна частота
цільова аудиторія
рейтинг
основні та допоміжні засоби рекламного інформування
програмне забезпечення
Submit Date: 2017-09-13T10:53:51Z
Issue Date: 2009
Издатель: ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Механізм оптимізації каналів рекламного інформування / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 445–460.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22113
ISBN: 978-966-483-269-1
Appears in Collections:Маркетинг в Україні: теорія і практика
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
445-460.pdf475,77 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback