DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22676

Название: Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги
Авторы: Архипова, Тетяна Василівна
Arhypova, Tetyana
Архипова, Татьяна Васильевна
Ключевые слова: маркетинг рекламних послуг
внутрішній маркетинг
двохсторонній маркетинг
advertising sevice marketing
local marketing
double side marketing
маркетинг рекламных услуг
внутренний маркетинг
двухсторонний маркетинг
Submit Date: 2017-11-06T11:43:03Z
Issue Date: 2012
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Архипова Т. В. Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 192–201.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги. Розроблено практичні рекомендації щодо використання вітчизняною рекламною агенцією маркетингових інструментів.
The Article is investigated particularities of the marketing process in an enterprise specialized on advertising services. It has been developed practical recommendations towards the usage of marketing instruments by national advertising agenesis in their activity.
В статье исследованы особенности маркетингового процесса на предприятии оказывающие рекламные услуги. Разработаны практические рекомендации использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных рекламных агенций.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22676
Appears in Collections:№ 28
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
192-201.pdf390,41 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback