DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22676

Назва: Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги
Автори: Архипова, Тетяна Василівна
Arhypova, Tetyana
Архипова, Татьяна Васильевна
Ключові слова: маркетинг рекламних послуг
внутрішній маркетинг
двохсторонній маркетинг
advertising sevice marketing
local marketing
double side marketing
маркетинг рекламных услуг
внутренний маркетинг
двухсторонний маркетинг
Дата збереження: 2017-11-06T11:43:03Z
Дата публікації: 2012
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Архипова Т. В. Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 192–201.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги. Розроблено практичні рекомендації щодо використання вітчизняною рекламною агенцією маркетингових інструментів.
The Article is investigated particularities of the marketing process in an enterprise specialized on advertising services. It has been developed practical recommendations towards the usage of marketing instruments by national advertising agenesis in their activity.
В статье исследованы особенности маркетингового процесса на предприятии оказывающие рекламные услуги. Разработаны практические рекомендации использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных рекламных агенций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22676
Розташовується у колекціях:№ 28
Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
192-201.pdf390,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок