DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра соціології >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22707

Назва: Якість університетської освіти в уявленнях та оцінках студентства крізь призму соціологічної науки
Автори: Артеменко, Світлана Богданівна
Artemenko, Svitlana
Артеменко, Светлана Богдановна
Ключові слова: якість університетської освіти
Болонський процес
гуманізація вищої освіти
quality of university education
Bologna Process
humanizing of higher education
Дата збереження: 2017-11-21T12:56:09Z
Дата публікації: 2011
Видавець: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Артеменко С. Б. Якість університетської освіти в уявленнях та оцінках студентства крізь призму соціологічної науки / Артеменко С. Б. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2011. – № 2. – С. 10–13.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються тенденції розуміння якості університетської освіти сучасним студентством на прикладі національного вищого навчального закладу. При цьому автор розкриває позиції цієї соціальної групи про змістовні аспекти поняття якості освіти, її структурні компоненти, аналізує особливості оцінювання студентами якості навчальної діяльності їхнього університету та основних методів її підвищення в цілому.
In the article are researched the tendencies of understanding the quality of university education of modern students on the example of national higher educational establishment. Thus the author reveals the positions of this social group about the content aspects the concept of quality of education, its structural components, analyses the features of student evaluation the quality of educational activity of their university and basic methods for its increase as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22707
ISSN: 1729-7036
Розташовується у колекціях:Кафедра соціології

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4112.pdf281,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок