DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22831

Назва: Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства
Інші назви: Evaluation of situational factors impact on the process of enterprise development strategies
Автори: Данніков, Олег Володимирович
Dannikov, Oleg
Данников, Олег Владимирович
Ключові слова: управління продажем
стратегія
маркетинг
ризик
стратегічні бізнес-підрозділи
антикризові стратегічні рішення
турбулентне зовнішнє середовище
сценарій розвитку
деіндустріалізація
криза
рецесія
маркетингова стратегія
маркетинговий інструментарій
ринок продажу
соціально-економічний розвиток
макроекономічні показники
депресія
стратегія розвитку
фактори ситуаційного впливу
sales management
strategy
marketing
risk
strategic business units
anticrisis policy decisions
turbulence
environment
scenario
deindustrialization
crisis
recession
marketing strategy
marketing tools
market sales
socio-economic development
macroeconomic indicators
depression
strategy development
Situational factors influence
Дата збереження: 2017-12-01T09:20:02Z
Дата публікації: 2016
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Данніков О. В. Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства / Данніков О. В. // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 17. – С. 62–73.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка методології вивчення факторів ситуаційного впливу в процесі розробки маркетингової стратегії на вітчизняному ринку. На думку автора, стратегічний аналіз ринку повинен базуватись на визначенні пріоритетів у діяльності стратегічних бізнес-підрозділів підприємства з проекцією на ринок продажу з урахуванням впливу турбулентності зовнішнього середовища. Це передбачає розробку антикризових стратегічних рішень залежно від розвитку подій, для збалансування продуктового портфелю підприємства та нівелювання ризиків. Опрацювання резервної стратегії та альтернативних сценаріїв розвитку на випадок настання непередбачених ситуацій. Під «сценарієм розвитку» в даному випадку розуміється ймовірність зміни ситуації в майбутньому під впливом турбулентності зовнішнього середовища та опис бажаного варіанту розвитку розглянутих подій.
The study is to develop a methodology study the impact of situational factors in the development of marketing strategy in the domestic market. According to the authors, strategic market analysis should be based on the determination of priorities of the strategic business units of the enterprise market sales projection for the effect of the turbulent environment. This includes the development of anti-crisis strategic decisions based on developments to balance product portfolio of the company and avoid risks. Processing backup strategies and alternative scenarios in case of emergencies. Under the «scenario» in this case refers to the probability of changing the situation in the future under the influence of turbulence of the environment and a description of the desired version of the events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22831
ISSN: 2415-850x
Розташовується у колекціях:Випуск № 17
Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
62-73.pdf453,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок