DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра економіки підприємств >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22839

Назва: Сучасні тенденції розвитку інформаційного підприємництва України
Інші назви: Current trends of information business of Ukraine
Автори: Ходакевич, Богдан Олександрович
Hodakevych, Bogdan
Ключові слова: ІТ-підприємництво
розвиток
інновації
старт-ап
користувачі
IT-business
development
innovations
start-up
users
Дата збереження: 2017-12-01T12:05:07Z
Дата публікації: 2016
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Ходакевич Б. Сучасні тенденції розвитку інформаційного підприємництва України / Ходакевич Богдан // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 17. – С. 130–138.
Короткий огляд (реферат): У статті викладено основні тенденції розвитку інформаційного підприємництва України та передумови його поширення. Сформовано ключові аспекти розвитку ІТ-підприємництва та їх вплив на галузь у цілому. Представлено позитивні та негативні чинники, що впливають на розвиток галузі в Україні, а також виділено тренди, що визначають стратегії корпоративного розвитку суб’єктів господарювання.
In the article the main tendencies of development of information entrepreneurship of Ukraine and the preconditions for its expansion are laid out. The key aspects of the development of IT entrepreneurship and their impact on the industry as a whole are formed. Positive and negative factors are presented, which influence the development of the industry in Ukraine, and also the trends that define the strategies for corporate development of economic entities. Analytical studies of the company «Gemius» were used, on the basis of which the patterns of use of information services by the population were derived. During the study, the main competitive advantages of Ukraine were established in the international market of information technology. The dynamics of development of IT companies from the initial stage of the start-up development to the formation of large IT companies is established. On the basis of the study, the main groups of consumers of information goods were identified, as well as the most rapidly developing areas of the industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22839
ISSN: 2415-850x
Розташовується у колекціях:Випуск № 17
Кафедра економіки підприємств

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
130-138.pdf422,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок