DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22859

Назва: Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті
Автори: Василькова, Наталія Володимирівна
Vasilkova, Natalia Volodymyrivna
Василькова, Наталия Владимировна
Ключові слова: вища освіта
бенчмаркінг
стратегічний менеджмент
Дата збереження: 2017-12-04T10:16:56Z
Дата публікації: 2017
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Василькова Н. Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті / Наталія Василькова // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 50–54.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одному з інструментів для досліджень та управлінню – бенчмаркінгу, який використовується в пpoцeci планування і контролю в багатьох вищих навчальних закладах світу з метою покращення результатів їхньої діяльності. Однак для більшості університетів України даний інструмент є новим, і тому вони ще тільки мають відкрити його для себе й упровадити в пpoцec комплексного дослідження pинку, стратегічного планування та оцінювання результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22859
Розташовується у колекціях:№ 4
Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50-54.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок