DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22859

Название: Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті
Авторы: Василькова, Наталія Володимирівна
Vasilkova, Natalia Volodymyrivna
Василькова, Наталия Владимировна
Ключевые слова: вища освіта
бенчмаркінг
стратегічний менеджмент
Submit Date: 2017-12-04T10:16:56Z
Issue Date: 2017
Издатель: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Библиографическое описание: Василькова Н. Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті / Наталія Василькова // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 50–54.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена одному з інструментів для досліджень та управлінню – бенчмаркінгу, який використовується в пpoцeci планування і контролю в багатьох вищих навчальних закладах світу з метою покращення результатів їхньої діяльності. Однак для більшості університетів України даний інструмент є новим, і тому вони ще тільки мають відкрити його для себе й упровадити в пpoцec комплексного дослідження pинку, стратегічного планування та оцінювання результатів.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22859
Appears in Collections:№ 4
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Files in This Item:

File Description SizeFormat
50-54.pdf3,52 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback