DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23437

Назва: Фактори конкурентоспроможності Китаю на міжнародному ринку вищої освіти
Автори: Василькова, Наталія Володимирівна
Василькова, Наталия Владимировна
Дата збереження: 2018-01-10T08:08:26Z
Дата публікації: 22-вер-2016
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Василькова Н. Фактори конкурентоспроможності Китаю на міжнародному ринку вищої освіти / Василькова Н. // Китайська цивілізація: традиції та сучасність [Електронний ресурс] : матеріали X міжнар. конф., 22 верес. 2016 р., Київ / Ін-т східнознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 11–13. – Назва з титул. екрану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23437
ISBN: 978-966-926-205-9
Розташовується у колекціях:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11-13.pdf176,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок