DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра Європейської інтеграції >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23470

Назва: Дискурс-аналіз розвитку глобального медіаринку
Інші назви: Discourse-analysis of development of the global media market
Дискурс-анализ развития глобального медиарынка
Автори: Чужиков, Віктор Іванович
Chuzhykov, Victor
Чужиков, Виктор Иванович
Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych
Чужиков, Андрей Викторович
Ключові слова: дискурс-аналіз
креативізація
комерціалізація
глобальні медіа
медіаринок
біхевіоризм
ідентифікаційна платформа
discourse-analysis
creativization
commercialization
global media
media market
behaviorism
identity platform
дискурс-анализ
креативизация
коммерциализация
глобальные медиа
медиа-рынок
бихевиоризм
идентификационная платформа
Дата збереження: 2018-01-11T12:47:41Z
Дата публікації: 2017
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Чужиков В. І. Дискурс-аналіз розвитку глобального медіаринку / Чужиков Віктор Іванович, Чужиков Андрій Вікторович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – Вип. 41. – С. 112–123.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості застосування дискурс-аналізу для дослідження глобального медіа ринку. Оцінено зміни, що сталися на ринках, виявлено домінуючі сектори та характерні риси креативізаціїі та комерціалізації медійного процесу. Обгрунтовано теоретичний базис медійної ідентифікації та її зв’язки з біхевіоризмом й функціоналізмом. З’ясовано компонентний склад сучасних медіа та особливості когнітивно-стратиграфічного підходу щодо оцінювання можливих варіантів дискурс-аналізну рамки прибуткової і креативної динаміки глобальних медіа. Спрогнозовані сценарії розвитку медійних моделей.
Features of application of discourse — analysis for the research of the global media market are considered. Evaluated changes that have occurred in the markets, revealed the dominant sectors and the characteristics of creativenessand commercialization of the inertial process. The theoretical basis of inaccurate identification and its connections with behaviorism and functionalism are substantiated. The component content of modern media and peculiarities of the cognitive — strategic approach to the evaluation of possible discourse options are analyzed — the analytical framework of profitable and creative dynamics of global media and predicted scenarios of the development of inelastic models.
Рассмотрены особенности применения дискурс — анализа для исследования глобального медиарынка. Оценены изменения, которые произошли на рынках, выявлены доминирующие сектора и характерные черты креативизациии и коммерциализации медиа-процесса. Обоснованно теоретический базис идентификации медиа и его связи с бихевиоризмом и функционализмом. Выяснено компонентный состав современных медиа и особенности когнитивно-стратиграфического подхода к оценке возможных вариантов дискурс-анализа рамки доходной и креативной динамики глобальных медиа. Спрогнозированы сценарии развития моделей медиа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23470
ISSN: 2312-9298
Розташовується у колекціях:Випуск № 41
Кафедра Європейської інтеграції

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
112-123.pdf481,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок