DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23528

Назва: Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків
Інші назви: Transformation of international marketing technologies according to modern global market trends
Автори: Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara
Гордеева, Тамара Фёдоровна
Ключові слова: глобалізація попиту
глобальний ринок
гіперконкуренція
стандартизація елементів міжнародного маркетингу
інформатизація
індивідуалізація задоволення попиту
demand globalization
global market
hypercompetition
international marketing elements standardization
informatization
individualization of demand satisfaction
глобализация спроса
глобальный рынок
гиперконкуренция
стандартизация элементов международного маркетинга
информатизация
индивидуализация удовлетворения спроса
Дата збереження: 2018-01-23T11:35:49Z
Дата публікації: 2015
Видавець: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Гордєєва Т. Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків / Гордєєва Т. Ф. // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Миколаїв. нац. ун-т імені В. О. Сухомлинського ; редкол.: Т. В. Стройко (голов. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв, 2015. – Вип. 8. – С. 30–34. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/archive/8-2015/07.pdf. – Назва з екрану.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо.
This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc.
Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического, социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23528
ISSN: 2413-3965
Розташовується у колекціях:Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
07.pdf212,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок