DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра менеджменту >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/23706

Назва: Система управління клієнтським сервісом організації
Інші назви: Customer service management system of the organisation
Система управления клиентским сервисом организации
Автори: Волошина, Марія Дмитрівна
Voloshyna, Mariia
Волошина, Мария Дмитриевна
Науковий керівник: Щербина, Ольга Володимирівна
Дата збереження: 2018-02-14T08:01:32Z
Дата публікації: лис-2017
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Волошина М. Д. Система управління клієнтським сервісом організації / Волошина Марія Дмитрівна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 194–196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23706
ISSN: 978-966-926-198-4
Розташовується у колекціях:Кафедра менеджменту

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
194-196.pdf272,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок