DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Стратегія економічного розвитку України >
2015 рік >
Випуск № 37 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23885

Назва: Обґрунтування ефективної цінової політики на освітні послуги
Інші назви: Definingefficient price policy for educational services
Обоснование эффективной ценовой политики на образовательные услуги
Автори: Ганнич, Марина Миколаївна
Hannych, M. M.
Ганныч, Марина Николаевна
Ключові слова: цінова політика
вартість освітніх послуг
методи ціноутворення
pricing policy
cost of educational services
pricing methods
ценовая политика
стоимость образовательных услуг
методы ценообразования
Дата збереження: 2018-03-02T09:26:28Z
Дата публікації: 2015
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Ганнич М. М. Обґрунтування ефективної цінової політики на освітні послуги / Ганнич Марина Миколаївна // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 37. – С. 205–212.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено основні підходи до формування цінової політики на освітні послуги, проаналізовано рівень цін на аналогічну освітню послугу в університетах-конкурентах. За допомогою регресійного аналізу визначено вплив ціни на кількість абітурієнтів та величину надходжень від платних освітніх послуг. Запропоновано використовувати комбінований метод ціноутворенняна освітні послуги.
The article is devoted to the problem of defining efficient price policy for educational services in Ukraine in the conditions of declining the amount ofabiturients. The main approaches to the formation of price policy for educational services were summarized. The studyidentified constraints of using cost-based price methods.The researchconducted by analysis the pricelevel for the same educational services in universities competitors. Regression analysis allows to determine the effect of prices on the number of applicants and the amount of revenue from paid educational services. It is proposed to use the combined method of pricing for educational services.
Обобщены основные подходы к формированию ценовой политики на образовательные услуги, проанализирован уровень цен на аналогичную образовательную услугу в университетах-конкурентах, с помощью регрессионного анализа определено влияние цены на количество абитуриентов и величину поступлений от платных образовательных услуг. Предложено использовать комбинированный метод ценообразования на образовательные услуги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23885
ISSN: 2312-9298
Розташовується у колекціях:Випуск № 37

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
205-212.pdf396,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок