DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Інститут інформаційних технологій в економіці >
Кафедра інформаційних систем в економіці >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/24096

Назва: Динамічна модель ринку в умовах доскональної конкуренції
Автори: Дала’єн, Саттам Ясін Ахмад
Іванченко, Геннадій Федорович
Иванченко, Геннадий Фёдорович
Ключові слова: Імітаційне моделювання
Matlab
математична модель маркетингу
модель ринку
оптимізація управління ринком
Imitation design
Matlab
mathematical model of marketing
market model
optimization of management by a market
Дата збереження: 2018-04-02T12:28:40Z
Дата публікації: 2009
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Дала’єн С. Я. А. Динамічна модель ринку в умовах доскональної конкуренції / Саттам Ясін Ахмад Дала’єн, Іванченко Геннадій Федорович // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 79. – С. 228–233.
Короткий огляд (реферат): У наведеній моделі в просторі станів визначено вплив на динамічну систему маркетингової діяльності, визначені зміни в надходженні кількості товару в часі, динаміка запланованого та надпланового прибутку. Інтегрована монотонна функцій ринкового попиту розглядається як сума кривих індивідуального попиту всіх споживачів. Функцію корисності для споживацького сектора визначено шляхом інтеграції кривих пропозиції окремих фірм, одержаних в результаті вирішення їх оптимізаційних задач в умовах досконалої конкуренції. Модель ринку наближається до стану локальної рівноваги ринок автоматично змінює первинні ціни, піднімаючи або знижуючи ціну. У якості сердовища для дослідження моделі використано Matlab, що забезпечує імітаційне моделювання складних систем в різноманітних режимах.
In the resulted model in problem space influence is certain on the dynamic system of marketing activity, certain changes in the receipt of amount of commodity in time, loud speaker of the planned income. Integrated monotonous functions of market demand is examined as sum of individual demand curves of all users. The function of utility for a consumer sector is certain by integration of curves of suggestion of the separate firms got as a result of decision of their optimization tasks in the conditions of perfect competition. A market model approaches the state of local equilibrium a market automatically changes primary prices, lifting or reducing the price. In quality of the program for research of model Matlab is used, that provides the imitation design of the difficult systems in the various modes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24096
Розташовується у колекціях:Випуск № 79
Кафедра інформаційних систем в економіці

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
228-233.pdf294,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок