DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра стратегії підприємств >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/24258

Назва: Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки
Інші назви: Features of forming competitive position of company under the conditions of digital economy
Автори: Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena
Гребешкова, Елена Николаевна
Горбатько, А. О.
Horbatko, A.
Ключові слова: конкурентна позиція
компанія
стратегічний менеджмент
цифрова економіка
постіндустріальна ера
competitive position
company
strategic management
digital economy
post-industrial era
Дата збереження: 2018-04-17T08:32:55Z
Дата публікації: кві-2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Гребешкова О. М. Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки / Гребешкова О. М., Горбатько А. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 498–503.
Короткий огляд (реферат): У роботі викладено авторський підхід до формування конкурентної позиції сучасної компанії. Запропоновано виділяти чотири проекції ідентифікації конкурентної позиції, а саме ринкову, репутаційну, поведінкову та ціннісно-цільову. Обґрунтовано доцільність чотрирьохпроекційного підходу до формування конкурентної позиції компанії, виходячи з ключових положень ресурсного підходу в стратегічному менеджменті, викликів цифрової економіки та трендів розвитку найуспішніших компаній світу.
The paper describes the author's approach to the formation of a competitive position of a modern company. It is proposed to allocate four projections of identification of a competitive position, namely, market, reputation, behavioral and value-target. The expediency of the three -project approach tothe formation of a competitive position of the company, based on the key provisions of the resource approach in strategic management, the challenges of the digital economy and trends of the development of the most successful companies in the world, are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24258
ISBN: 978-966-926-228-8
Розташовується у колекціях:Кафедра стратегії підприємств

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
498-503.pdf310,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок