DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Юридичний інститут >
Кафедра теорії та історії права >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24295

Назва: Фундаментальні цінності в античній освітній традиції: «європеїзація» юридичної освіти в Україні
Інші назви: Fundamental values in ancient tradition of education: europanization of legal education in Ukraine
Автори: Шаркова, Ірина Миколаївна
Sharkovа, Irina
Шаркова, Ирина Николаевна
Ключові слова: римське право
римська правова освіта
європейська правова культура
моральні цінності
природне право
Roman law
Roman legal education
European legal culture
moral values
natural law
римское право
римское правовое образование
европейская правовая культура
нравственные ценности
естественное право
Дата збереження: 2018-04-18T10:43:29Z
Дата публікації: 2017
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Шаркова І. М. Фундаментальні цінності в античній освітній традиції: «європеїзація» юридичної освіти в Україні / І. М. Шаркова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Навч.-наук. ін-т «Юридич. ін-т» ; редкол.: А. М. Колодій (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 16. – С. 243–253.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена історичним і методологічним проблемам юридичної освіти. Досліджено актуальність цієї проблеми та основні джерела її подальшого вивчення. Здійснений аналіз дозволяє дійти висновку про те, що римська правова освіта має вважатися аксіологічною моделлю європейської правової культури. Положення цієї статті мають бути взяті за основу при реформуванні правової освіти в Україні.
The paper deals with the historical and methodological problems of scientific research of the legal education. The relevance of the problem and the main sources of further research areinvestigated. This analysis allows us to make a conclusion that Roman legal education is considered to be a axiological model of European legal culture. The results of the present paper can be used to justification of the concept of the reform of legal education in Ukraine.
Статья посвящена историческим и методологическим проблемам юридического образования. Исследована актуальность этой проблемы и основные источники дальнейшего изучения. Проведенный анализ позволяет сделать вывод о том, что римское правовое образование должно считаться аксиологической моделью европейской правовой культуры. Положения настоящей статьи должны быть взяты за основу при реформировании правового образования в Украине.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24295
Розташовується у колекціях:Випуск № 16
Кафедра теорії та історії права

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
243-253.pdf399,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок