DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра макроекономіки та державного управління >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24332

Назва: Формування бренду території
Автори: Котенок, Дарія Михайлівна
Kotenok, Dariia
Котенок, Дария Михайловна
Дата збереження: 2018-04-26T08:18:08Z
Дата публікації: 23-бер-2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Котенок Д. М. Формування бренду території / Котенок Д. М. // Економіка міста та урбаністика [Електронний ресурс] : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 23 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 24–26. – Назва з титул. екрану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24332
ISSN: 978-966-926-224-0
Розташовується у колекціях:Кафедра макроекономіки та державного управління

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24-26.pdf397,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок