DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24413

Назва: Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Автори: Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
Дата збереження: 2018-05-04T10:42:39Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Лилик І. / Ірина Лилик Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 1. – С. 4–24.
Короткий огляд (реферат): Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Результати дослідження презентуються на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій та конфереії «Маркетинг в Україні».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24413
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 1 (106) січень – лютий
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4-24.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок