DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 1 (106) січень – лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24414

Назва: Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок
Автори: Зозульов, Олександр
Москаленко, Олександра
Ключові слова: маркетингове дослідження
нейромаркетинг
інструменти нейромаркетингу
етапи проведення нейромаркетингового дослідження
айтрекінг
айтрекер
Дата збереження: 2018-05-04T10:48:36Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Зозульов О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 1. – С. 29–36.
Короткий огляд (реферат): Необхідність маркетингових досліджень обумовлена потребою зниження ризику прийняття неправильного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану і динаміки факторів навколишнього середовища. В даний час все більше компаній використовують новий напрямок маркетингових досліджень, який об'єднує в собі маркетинг, нейрофізіологію і когнітивну психологію. Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень. У роботі виділено і охарактеризовано основні етапи такого дослідження. Стаття торкається питань, пов'язаних зі спеціальними нейромаркетинговими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Також, виявлено основні причини використання таких інструментів і визначені параметри, які дослідники аналізують при формуванні висновків і рекомендацій. У статті подані результати дослідження з приводу використання технології айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок. Визначено, що айтрекінг доповнює традиційні методи дослідження, дає нове розуміння проблеми і наочно підтверджує сформовані гіпотези. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб-сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24414
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 1 (106) січень – лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29-36.pdf2,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок