DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 1 (106) січень – лютий >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24415

Назва: Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине
Автори: Папашев, Олег
Сокол, Михаил
Дата збереження: 2018-05-04T10:51:13Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Папашев О. Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине / Олег Папашев, Михаил Сокол // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 1. – С. 45–55.
Короткий огляд (реферат): На одном из официальных выступлений в высшем государственном законодательном органом Республики Узбекистан, Олий Мажлис, Ислам КАРИМОВ сказал: «Наше независимое государство стремительно идет по пути прогресса. И одна из первых побед — рождение совершенно новой для нашей экономики отрасли — автомобилестроения».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24415
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 1 (106) січень – лютий

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45-55.pdf3,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок