DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24556

Назва: Використання СRM-маркетингу в діяльності підприємств
Автори: Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Бобрицкая, Наталия Дмитриевна
Дата збереження: 2018-05-17T12:01:27Z
Дата публікації: бер-2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Бобрицька Н. Д. Використання СRM-маркетингу в діяльності підприємств / Бобрицька Н. Д. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 74–75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24556
Розташовується у колекціях:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74-75.pdf324,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок