DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра стратегії підприємств >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24731

Назва: Стратегічний період як інструмент аналітики та управління стратегічною конкурентоспроможністю підприємства
Інші назви: Strategic period as a tool for analytics and management of enterprise strategic competitiveness
Автори: Каспірович, А. В.
Kaspirovych, A.
Ключові слова: стратегічна конкурентоспроможність
стратегічний період
слабкі сигнали
життєздатна система
ефективність
strategic competitiveness
strategic period
weak signals
viable system
efficiency
Дата збереження: 2018-06-05T10:17:04Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Каспірович А. В. Стратегічний період як інструмент аналітики та управління стратегічною конкурентоспроможністю підприємства / Каспірович А. В. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 39. – С. 242–251.
Короткий огляд (реферат): Представлено авторське бачення характеристики та ролі стратегічного періоду в системі координат стратегічної конкурентоспроможності. Розширено бачення стратегічного періоду з інструмента аналітики до інструменту управління. Обґрунтовано методичні підходи до визначення тривалості стратегічного періоду та його впливу на управлінські рішення. Описано підхід для врахування теорії слабких сигналів для визначення тривалості та структури стратегічного періоду. Запропоновано підходи до врахування тривалості стратегічного періоду для визначення стратегічної конкурентоспроможності підприємства.
Author’s vision of characteristics and role of strategic period in the coordinate system of strategic competitiveness is presented. The vision of strategic period is extended from the analytics tool to the management tool. The methodical approaches to determining the length of the strategic period and its influence on management decisions are substantiated. The approach for considering the theory of weak signals for determining the length and structure of the strategic period is described. The approaches for considering the length of the strategic period for determining the enterprise strategic competitiveness are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24731
ISSN: 2522-4581
Розташовується у колекціях:Випуск № 39
Кафедра стратегії підприємств

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kaspirovych.pdf259,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок