DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24736

Назва: Маркетингорієнтовані кластери у розвитку логістичних систем промислових підприємств
Інші назви: Marketing-oriented clusters in the development of logistics systems of industrial enterprises
Автори: Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafalyuk, Oleksandr
Шафалюк, Александр Казимирович
Ключові слова: маркетинг
логістика
ефективність
система
кластер
мережа
підприємство
галузь
регіон
marketing
logistics
efficiency
system
cluster
network
enterprise
industry
region
Дата збереження: 2018-06-05T12:57:33Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Шафалюк О. К. Маркетингорієнтовані кластери у розвитку логістичних систем промислових підприємств / Шафалюк О. К. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 39. – С. 326–336.
Короткий огляд (реферат): Досліджено закономірності еволюції підходів і концепцій у розвитку логістичних систем. Акцентовано увагу на перспективних напрямках підвищення ефективності логістичної і мережево-кластерної оптимізації взаємодії підприємств. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту галузевих і регіональних бізнес-мереж і кластерів в Україні. Доведено результативність маркетингових чинників і концепцій у якості базису гармонізації логістичної взаємодії учасників соціально-економічних систем.
The purpose of the article is the constructive analysis and harmonization of the provisions of the basic concepts of logistics, marketing and network economy. The evolution of approaches in ensuring the effectiveness of the development of logistic systems, interactions between enterprises and market participants is studied. The advantages and perspectives of using new principles and business models of collaboration management in the development of logistic systems are shown. The attention is focused on perspective directions of increase of efficiency of logistic and network-cluster optimization of interaction of enterprises. The features and complexity of the development of logistic management of industrial and regional business networks and clusters in Ukraine are shown. We prove the effectiveness of marketing factors and concepts as a basis for harmonizing the logistic interaction of participants in socio-economic systems. However, methodologies and performance indicators of marketing in development of logistic systems need further improvement. That will be the subject of the future publications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24736
ISSN: 2522-4581
Розташовується у колекціях:Випуск № 39
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shafalyuk.pdf286,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок