DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра управління персоналом та економіки праці >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24991

Назва: Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності
Інші назви: Employer brand capital: essence and methodical principles of return on investment defining
Автори: Цимбалюк, Світлана Олексіївна
Tsymbaliuk, Svitlana
Цимбалюк, Светлана Алексеевна
Дата збереження: 2018-07-10T11:43:37Z
Дата публікації: 2016
Видавець: Подільський державний аграрно-технічний університет
Бібліографічний опис: Цимбалюк С. О. Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності / Цимбалюк С. О. // Інноваційна економіка. – 2016. – № 7–8. – С. 23–27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24991
ISSN: 2309-1533
Розташовується у колекціях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Inn23.pdf747,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок