Товарна інноваційна політика
View/
Open
Date
2010Author
Кардаш, Віктор Якович
Павленко, Ірина Анатоліївна
Pavlenko, Iryna
Павленко, Ирина Анатольевна
Шафалюк, Олександр Казимирович
Shafalyuk, Oleksandr
Шафалюк, Александр Казимирович
Василькова, Наталія Володимирівна
Vasilkova, Natalia Volodymyrivna
Василькова, Наталия Владимировна
Metadata
Show full item recordAbstract
У другому виданні підручника, суттєво переробленому і доповненому, розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, методи вивчення основних ринкових характеристик товарів та послуг, управління асортиментом, системного забезпечення якості ринкового пропонування. Подається навчальна інформація щодо сучасних методів і засобів оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, планування та організації створення нового товару, генерування ідей інноваційних об’єктів виробництва. Ґрунтовно розглянуті питання функціонального та організаційного забезпечення виведення нового продукту на ринок, можливості функціонально-вартісного аналізу, ергономіки та дизайну, засобів сучасного маркетингу в створенні сучасного конкурентоспроможного товару. Значна увага приділена таким актуальним темам, як екологічні інновації в системі збалансованого розвитку, державно-правовий захист новацій, інноваційний бізнес та венчурне підприємництво. Для студентів та аспірантів, що спеціалізуються в галузі маркетингу, а також створювачів продуктових і технологічних інновацій.
Collections
- Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [1652]
- Підручники [31]