DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 2 (107) березень – квітень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25567

Назва: Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
Автори: Яцишина, Лариса
Ющук, Юлія
Дата збереження: 2018-09-18T11:16:42Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 55–62.
Короткий огляд (реферат): У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25567
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 2 (107) березень – квітень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_2_6.pdf324,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок