DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 2 (107) березень – квітень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25568

Назва: Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України
Автори: Зубковський, Юрій
Дата збереження: 2018-09-18T11:18:07Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Юрій Зубковський // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 63–68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25568
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 2 (107) березень – квітень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_2_7.pdf928,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок