DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 2 (107) березень – квітень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25569

Назва: Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти
Автори: Лук’янихін, Вадим
Тесленко, Ігор
Дата збереження: 2018-09-18T11:20:18Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Лук’янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти / Вадим Лук’янихін, Ігор Тесленко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 69–71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25569
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 2 (107) березень – квітень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_2_8.pdf156,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок