DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25648

Назва: Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень
Автори: Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andrii
Федорченко, Андрей Васильевич
Ключові слова: маркетингові дослідження
маркетингова інформація
управлінські рішення
ентропія
невизначеність ринкового середовища
marketing research
marketing information
managerial decisions
entropy
uncertainty of market environment
Дата збереження: 2018-09-20T12:18:28Z
Дата публікації: 2009
Видавець: Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ "ДКС Центр"
Бібліографічний опис: Федорченко А. В. Маркетингова інформація та ентропійна характеристика прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко // Інвестиції: практика та досвід. – 2009. – № 17. – С. 41–44.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено питання прийняття управлінських рішень у складних економічних системах з позицій системного підходу. Визначено ключові напрямки розвитку теорії маркетингу та маркетингових досліджень у контексті важливості маркетингової інформації, необхідної для зменшення міри невизначеності зовнішнього бізнес-середовища.
There was investigated the question of managerial decisions acceptance within complex economic systems from positions of system approach. Key trends of marketing and marketing research theory development in the context of marketing information importance, which is necessary for measure of uncertainty of external business environment reduction are determined in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25648
ISSN: 2306-6814
Розташовується у колекціях:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11_F_A.pdf318,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок