DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки АПК (ФЕАПК) >
Кафедра економіки і менеджменту агробізнесу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25798

Назва: Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
Автори: Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
Еранкин, Александр Александрович
Дата збереження: 2018-10-08T10:57:21Z
Дата публікації: 2008
Видавець: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Бібліографічний опис: Єранкін О. О. Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 9. – С. 14–16.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу, в результаті чого запропонована нова його парадигма. Визначені принципові напрями, за якими буде розвиватися нова парадигма маркетингу.
An article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution, as a result is offered new its paradigm. The principle directions are defined that new paradigm of the marketing will develop.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25798
ISSN: 2306-6806
Розташовується у колекціях:Кафедра економіки і менеджменту агробізнесу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5_Erankin.pdf481,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок