DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки АПК (ФЕАПК) >
Кафедра економіки і менеджменту агробізнесу >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25799

Назва: Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
Автори: Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr
Еранкин, Александр Александрович
Дата збереження: 2018-10-08T11:01:26Z
Дата публікації: 2008
Видавець: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Бібліографічний опис: Єранкін О. О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 8. – С. 30–33.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.
n article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution. It is indicated on problems of the modern marketing and objective reasons that continue them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25799
ISSN: 2306-6806
Розташовується у колекціях:Кафедра економіки і менеджменту агробізнесу

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9_Erankin.pdf349 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок