DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25805

Назва: Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень
Автори: Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
Лапшин, Андрій Львович
Ключові слова: маркетингові дослідження
інформаційні потоки
кванти інформації
прийняття управлінських рішень
marketing researches
information flows
quanta of information
acceptance of administrative decisions
Дата збереження: 2018-10-08T11:51:08Z
Дата публікації: 2009
Видавець: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
Бібліографічний опис: Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – № 7. – С. 14–17.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.
The question of analytical model construction, suitable for optimization of information flows treatment by an enterprise" management system, which is taking into account the results of marketing researches and monitoring of surrounding business environment, is investigated in the article. This model is based on a principle of separate constituents of informationt flows importance degree.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25805
ISSN: 2306-6806
Розташовується у колекціях:Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5_marketing.pdf151,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок