DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2583

Назва: Форми контролю та оцінювання іншомовної комунікативної компетентності студентів
Автори: Шевченко, Ольга Леонідівна
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність
оцінювання і контроль іншомовної комунікативної компетентності
тестовий контроль
тематичний контроль
рольова гра
foreign communicative competency
evaluation and assessment of foreign communicative competency
testing
theme-based assessment
role play
иноязычная коммуникативная компетентность
оценивание и контроль иноязычной коммуникативной компетентности
тестовый контроль
тематический контроль
ролевая игра
Дата збереження: 2013-07-16T07:05:24Z
Дата публікації: 30-вер-2012
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Шевченко О. Л. Форми контролю та оцінювання іншомовної комунікативної компетентності студентів / О. Л. Шевченко // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 452–457.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам оцінювання та контролю іншомовної комунікативної компетентності студентів та, зокрема, її основних компонентів — лінгвістичного, соціолінгвістичного та прагматичного. Тестовий контроль розглядається як основний, пов’язаний з підсумковою формою контролю. Проте тематичний контроль визначається як суттєвий у процесі навчання ділової іноземної мови оскільки відображає реальну ділову ситуацію і зазвичай проводиться у формі рольової гри, яка має бути функціональною та відповідати певним критеріям оцінювання.
The article is dedicated to the problems of evaluation and assessment of foreign communicative competency and, in particular, of its components such as linguistic, sociolinguistic and pragmatic. Testing is considered as major form connected with final assessment. Nevertheless theme-based assessment is regarded as being essential in the process of Business English learning because it reflects real business situations. As a rule it is carried out in the form of role plays which should be functional and should meet certain assessment criteria.
Статья посвящена проблемам оценивания и контроля иноязычной коммуникативной компетентности студентов и, в частности, её основных компонентов — лингвистического, социолингвистического и прагматического. Тестовый контроль рассматривается как основной вид, связанный с итоговой формой контроля. Однако тематический контроль определяется как существенный в процессе изучения делового иностранного языка, поскольку отображает реальную деловую ситуацию и обычно проводится в форме ролевой игры, которая должна быть функциональной и соответствовать определённым критериям оценивания.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/2583
Розташовується у колекціях:Частина 2
Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shevchenko.pdf320,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок