DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра регіоналістики і туризму >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26084

Назва: International tourism in the system of economic growth factors of regions
Інші назви: Міжнародний туризм в системі чинників економічного зростання регіонів
Автори: Tyuhtiy, M. P.
Тюхтій, М. П.
Gromozdova, Larisa
Громоздова, Лариса Василіївна
Громоздова, Лариса Васильевна
Derbenova, Yana
Дербенева, Я. В.
Gromozdov, Volodymyr
Громоздов, Володимир Володимирович
Громоздов, Вдадимир Владимирович
Ключові слова: regional development
tourism
globalization
international trade
service sector
регіональний розвиток
туризм
глобалізація
міжнародна торгівля
сервісний сектор
Дата збереження: 2018-11-01T12:35:17Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: International tourism in the system of economic growth factors of regions / Tyuhtiy M. P., Larisa Gromozdova, Yana Derbenova, Volodimir Gromozdov // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 295–303.
Короткий огляд (реферат): The article highlights the world tendencies of the market development of services, it is determined that the service sector accounts for about 70% of the world gross domestic product. It is noted that the tourism sector is one of the largest in the world economy, and its market for the efficiency of investment investments is in highly profitable markets, along with oil and gas, industrial and automotive markets. The purpose of the article was to conduct a comprehensive analysis of the current state of the tourist services market and identify the main trends of its further development. It has been established that the ability of the tourism industry to continue to generate growth, create jobs and promote national development and regional integration depends on whether it adapts to key trends and transformational issues that will affect the industry in the short, medium and long term. Thus, there are some global trends in shaping the future of the tourism industry in terms of qualitative changes.
Стаття висвітлює світові тенденції розвитку ринку послуг, котрий складає близько 70 % світовий валового внутрішній продукт. В статті визначене, що сектор туризму , за питомої вагою, є одним з найвагоміших у світовій економіці, і на світовому рівні доведене ефективність інвестиційних вкладень в ринок туристичних послуг, туристичний продукт є таким же високоприбутковим, як нафта і газ. Мета статті –навести усебічний аналіз туристичногоринку послуг і ідентифікувати головні тенденції його подальшого розвитку. Аналіз вказує на міжнародний туризм як фактор економічного роста регіонів і національної економіки в цілому. Он є джерелом нових робочих місць, допомагає досягненню ключових тенденцій і трансформаційних проблем, які впливатимуть на розвиток промисловості в короткострокової і довгостроковій перспективі. Глобальні тенденції розвитку туритичної індустрії вказують на можливість очикування якісних змін до кращого в майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26084
Розташовується у колекціях:Випуск № 40
Кафедра регіоналістики і туризму

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
EP_40_27.pdf366,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок