DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет економіки та управління (ФЕтаУ) >
Кафедра національної економіки та публічного управління >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26799

Назва: Порядок встановлення фінансових правил в сфері освіти: прикладний аспект
Інші назви: The procedure for the construction of financial rules in the education: applied aspects
Последовательность построения финансовых правил в сфере образования: прикладной аспект
Автори: Усик, Віра Іванівна
Usyk, Vira
Усик, Вера Ивановна
Ключові слова: фінансові правила
сфера освіти
аналіз макроекономічної політики
business strategy
strategic management
strategic adaptation
business processes
strategic imperative
бизнес-стратегия
стратегический менеджмент
стратегическое адаптация
бизнес-процессы
стратегический императив
Дата збереження: 2019-01-10T07:35:07Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Усик В. І. Порядок встановлення фінансових правил в сфері освіти: прикладний аспект / Усик Віра Іванівна // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 43. – С. 105–117.
Короткий огляд (реферат): Освіта виконує особливу роль для розвитку економіки та суспільства. Механізм фінансування сфери освіти є недосконалим і потребує модернізації. У статті наголошено на важливості усвідомлення змісту фінансових правил у сфері освіти задля ефективного прийняття управлінських рішень на їх основі. Для того, щоб стати ефективним інструментом регулювання, правила мають бути обґрунтовані, або, іншими словами, виведені. В основу нашого дослідження покладено припущення, що обґрунтування правил фінансування освітньої сфери передбачає кілька ітераційних кроків (етапів). Завдяки цьому створюються кількісні орієнтири для діяльності урядів, контролю цієї діяльності та підстави для формування певних очікувань.
One of the most problematic aspects of education is the financial aspect. Recently, there are more and more discussions about the effectiveness of the financial mechanism in the field of education, identifying the strengths and weaknesses of the national financing systems in different countries of the world. One of the tools for improving the financial mechanism in education can be policy rules. The rules should be reasonable to become an effective instrument of regulation. One of the reasons for the constant theoretical and applied interest in policy rules, in our opinion, is the need for their permanent specification, modification under the new conditions, specialization. The rules have advantages over discrete actions, at least, as they ensure greater predictability of consequences of government actions and specify liable parties. The assumption that the substantiation of financial rules for educational sector involves several iterative steps (stages) is the basis of our study. The substantiation can be completed with the formalization of equations, where the endogenous variables will be specific indicators of financing education sector. Thus can be stated the quantitative targets for the government function and controlling its activities, as well as certain basis for our expectations. The rules should be reasonable to become an effective instrument of regulation.
Образование выполняет особенную роль для развития экономики и общества. Механизм финансирования сферы образования является несовершенным и нуждается в модернизации. В статье отмечается важность осознания содержания финансовых правил в сфере образования для эффективного принятия управленческих решений на их основе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26799
ISSN: 2312-9298
Розташовується у колекціях:Випуск № 43
Кафедра національної економіки та публічного управління

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
sedu_43_10.pdf536,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок