DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26815

Назва: Ґендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування
Автори: Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
Дата збереження: 2019-01-10T11:06:17Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Лилик І. Ґендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 6–14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26815
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 4 (109) липень – серпень
Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_4_1.pdf232,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок