DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 4 (109) липень – серпень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26817

Назва: Ґендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України
Автори: Хобта, Світлана
Дата збереження: 2019-01-10T11:10:56Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Хобта С. Ґендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / Світлана Хобта // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 42–46.
Короткий огляд (реферат): Компанія Kantar TNS в Україні одна з найбільших дослідницьких компаній України. Відразу зі зростанням соціально-політичної кризи наприкінці 2013 р. (початком Революції Гідності, а потім анексією Криму та збройним конфліктом на Сході) компанія поставила за мету глибоке вивчення громадської думки та максимальне інформування громадськості та державних установ про стан соціально-політичної ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26817
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 4 (109) липень – серпень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_4_3.pdf496,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок