DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет маркетингу >
Кафедра комерційної діяльності і логістики >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26818

Назва: Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні
Автори: Машина, Юлія
Кривещенко, Вікторія Віталіївна
Kryveschenko, Viktorija
Кривещенко, Виктория Витальевна
Ключові слова: крос-девайс комерція
крос-девайс аналітика
електронна комерція
інтернет-маркетинг
мобільна комерція
Дата збереження: 2019-01-10T11:16:35Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Машина Ю. Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Юлія Машина, Вікторія Кривещенко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 50–57.
Короткий огляд (реферат): Одним з гoлoвних трендів в торгівлі сьoгoдні мoжна назвати крoс-девайс комерцію. Відповідно традиційні методи аналітики, орієнтовані на пристрої, а не на споживача, вже не так ефективні, оскільки недооцінюється залyченість споживачів і yпyскається мoжливість оптимізувати рекламні витрати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26818
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 4 (109) липень – серпень
Кафедра комерційної діяльності і логістики

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_4_4.pdf434,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок