DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2018 рік >
№ 4 (109) липень – серпень >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26819

Назва: Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури
Автори: Кулакова, Валерія
Ключові слова: корпоративна культура
рівні корпоративної культури
процес усвідомлення цінностей
механізми формування
Дата збереження: 2019-01-10T11:19:23Z
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Кулакова В. Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури / Валерія Кулакова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 58–63.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури, проаналізовано та обґрунтовано механізми формування корпоративної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26819
ISSN: 1606-3732
Розташовується у колекціях:№ 4 (109) липень – серпень

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MU_18_4_5.pdf126,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок