DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ) >
Кафедра німецької мови ФМЕіМ >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27143

Назва: «Шаблонна креативність» як визначальна ознака розвитку німецькомовного молодіжного сленгу
Автори: Гавриш, Михайло Михайлович
Gavrysh, Mykhailo
Гавриш, Михаил Михайлович
Ключові слова: Молодіжний сленг
мовний динамізм
шаблонна креативність
семантичне поле
структурно-семантична модель
семантична модель
Youth language
language dynamics
pattern creativity
semantic field
structural-semantical model
semantic model
молодежный сленг
языковой динамизм
шаблонная креативность
семантическое поле
структурно-семантическая модель
семантическая модель
Дата збереження: 2019-01-29T08:55:16Z
Дата публікації: 2015
Видавець: Національний університет «Острозька академія»
Бібліографічний опис: Гавриш М. М. «Шаблонна креативність» як визначальна ознака розвитку німецькомовного молодіжного сленгу / М. М. Гавриш // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. / Нац. ун-т «Острозька академія» ; [редкол.: І. Д. Пасічник (голов. ред.) та ін.]. – Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 53. – С. 50–52.
Короткий огляд (реферат): На прикладах з німецькомовного молодіжного сленгу показано, що значна частина нових лексем (свідомо) утворюється мовцями за певними структурно-семантичними та семантичними моделями/зразками, а саме явище такого «модельованого» словотвору пропонується називати «шаблонною креативністю».
Using examples from the German youth language the author shows that the bigger part of lexemes of adolescent speakers is (consciously) built on certain structural-semantical and semantical models/patterns and proposes to term such modeled word formation as «pattern creativity».
На примерах из немецкоязычного молодежного сленга показано, что значительная часть новых лексем (сознательно) образуется говорящими в соответствии с определенными структурно-семантическими или семантическими моделями/образцами, а само явление такого «моделированного» словообразования предлагается называть «шаблонной креативностью».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27143
Розташовується у колекціях:Кафедра німецької мови ФМЕіМ

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
NZ_52.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок