DSpace Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University
 

iRKNEU >
Факультет управлiння персоналом, соціології та психології >
Кафедра педагогіки та психології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27392

Название: Теоретичні аспекти проблеми формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки
Авторы: Дубовик (Оганесян), Світлана Миколаївна
Dubovik, Svitlana Mykhailivna
Дубовик, Светлана Николаевна
Ключевые слова: продуктивний стиль професійного спілкування викладача
характерні особливості
критерії
показники
психолого-педагогічні умови формування продуктивного стилю професійного спілкування у майбутніх викладачів економіки
productive style of professional communication
teacher characteristics
criteria
indicators
psychological and pedagogical conditions of formation of productive style of professional communication of future economics teacher
продуктивный стиль профессионального общения преподавателя
характерные особенности
критерии
показатели
психолого-педагогические условия его формирования у будущих преподавателей экономики
Submit Date: 2019-03-06T12:39:03Z
Issue Date: 2015
Издатель: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Библиографическое описание: Дубовик С. М. Теоретичні аспекти проблеми формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки / Дубовик С. М. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; [редкол.: В. І. Судаков (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2015. – Вип. 1. – С. 98–104.
Краткий осмотр (реферат): В статті висвітлені теоретичні аспекти проблеми формування продуктивного стилю професійного спілкування викладача, а саме: уточнене поняття цього стилю, визначені його критерії та показники, а також психолого-педагогічні умови формування у майбутніх викладачів економіки.
The article opens the theoretical aspects formatting the productive style of professional communication teacher, namely The concept of this style, by its criteria and indicators, as well as psychological and pedagogical conditions of future economy teachers.
В статье освещены теоретические аспекты проблемы формирования продуктивного стиля профессионального общения преподавателя, а именно: уточнено содержание понятия этого стиля, разработаны его критерии и показатели, а также психолого-педагогические условия формирования у будущих преподавателей экономики.
URI: http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27392
ISSN: 2311-214X
Appears in Collections:Кафедра педагогіки та психології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
apspp_2015_1_15.pdf342,48 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback