ISSN 2411-4383
    • українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2011 рік
  • Випуск № 26
  • Search
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2011 рік
  • Випуск № 26
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort by:
  • Relevance
  • Title asc.
  • Title desc.
  • Date of issue asc.
  • Date of issue desc.
  • Results on page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Стратегічний маркетинговий план як складова стратегічного управління підприємством 

Стефанишин, В’ячеслав Я. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011)
У даній статті розглядається сутність стратегічного маркетингового управління та описуються процеси розробки маркетингового стратегічного плану. В матеріалі визначено термінологію поняття «стратегія», викладено принципи ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorСтефанишин, В’ячеслав Я. (1)Subject
005.94:378.4 (1)
маркетингова стратегія (1)план маркетингу підприємства (1)стратегічне маркетингове планування (1)стратегічне управління (1)стратегія (1)... moreDate Issued2011 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV