• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра економіко-математичного моделювання
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра економіко-математичного моделювання
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Системний аналіз гедоністичних індексів цін для хмарних обчислень

Thumbnail
View/ Open
mod_99_3.pdf (405.1Kb)
Date
2020
Author
Ващаєв, Сергій Сергійович
Vashchaiev, Serhii
Ващаев, Сергей Сергеевич
Камінський, Олег Євгенович
Kaminsky, Oleg
Каминский, Олег Евгеньевич
Metadata
Show full item record
Abstract
Вивчення хмарних сервісів як економічних явищ є актуальним, тому що вони є вагомим ресурсом підвищення ефективності роботи підприємств і організацій. Підприємствам доцільно розробляти економіко-математичні моделі для проведення оптимізації цін та обсягів продажу хмарних сервісів, зважаючи на додаткові обмеження, у тому числі на особливості бізнес-процесів самого підприємства та на специфіку конкретної галузі. Метою статті є системний аналіз проблем ціноутворення в парадигмі хмарних обчислень та визначення ключових характеристик для розрахунку гедоністичних індексів цін на хмарні сервіси. В статті для побудови гедоністичних індексів ціни екземплярів хмарних послуг були використані функціональні та нефункціональні атрибути ціни. Під час аналізу даних були розглянуті варіативні показники для хмарного постачальника. Отримані результати було використано для методів гедонічного ціноутворення, який передбачає виявлення залежності між ринковими цінами на хмарні продукти та їх об’єктивними характеристиками, що може бути виражено функцією. Важливість гедоністичного індексу цін полягає в тому, що він може бути використаний для визначення запропонованих цін на базі комбінації характеристик, які не були включені або були недоступні під час побудови самого індексу. Моделювання ціноутворення для хмарних послуг, за допомогою гедоністичного підходу, спроможне надавати корисну інформацію не тільки щодо цінової політики, але й щодо аспектів хмарного ринку, оскільки представлені результати також дозволяють проводити порівняльний аналіз різних хмарних провайдерів. Гедоністичні індекси цін є перспективним підходом, а використання нелінійних функціональних форм у формуванні гедоністичних індексів цін для підвищення точність індексу ціноутворення є об’єктом подальших досліджень. The study of cloud services as economic phenomena is relevant, since they are a significant resource for increasing the efficiency of enterprises and organizations. It is advisable for enterprises to develop economic and mathematical models for optimizing prices and sales of cloud services, taking into account additional restrictions, including the specifics of the business processes of the enterprise itself and the specifics of a particular industry. The aim of the article is to systematically analyze the pricing problems in the cloud computing paradigm and to determine the key characteristics for calculating hedonic price indices for cloud services. In this article, functional and nonfunctional price attributes were used to construct hedonic price indices for cloud service instances. When analyzing the data, we looked at the variable metrics for a cloud provider. The results were used for hedonic pricing methods, which involves identifying the relationship between market prices for cloud products and their objective characteristics, which can be expressed as a function. The importance of the hedonic price index is that it can be used to determine proposed prices based on a combination of characteristics that were not included or were not available in the construction of the index itself. Modeling pricing for cloud services, using a hedonic approach, can provide useful information not only on pricing policy, but also on aspects of the cloud market, since the results presented also allow comparative analysis of different cloud providers. Hedonic price indices are a promising approach, and the use of nonlinear functional forms in the formation of hedonic price indices to improve the accuracy of the pricing index is an object of further research.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35450
Collections
  • Випуск № 99 [7]
  • Кафедра економіко-математичного моделювання [708]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV