Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії

Переглянути
Дата
2022Автор
Вонберг, Тетяна Вікторівна
Vonberh, Tetiana
Вонберг, Татьяна Викторовна
Головко, А. А.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Доведено вплив соціально-психологічного клімату на ефективність роботи персоналу, прибуток
компанії, формування бренду роботодавця. Виокремлено основні види спрямованості соціально-психологічного клімату: позитивний (сприятлива або здорова атмосфера); негативний (несприятлива
або нездорова атмосфера); нейтральний (чітко невизначена атмосфера). Досліджено основні ознаки
сприятливого та несприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. До компонентів
задоволення працівників соціально-психологічним кліматом в колективі компанії віднесено: вдалий вибір
фаху, цікавість змісту роботи, успішність в роботі, доброзичливість і взаємодопомога у колективі,
система мотивації, емоційна стабільність, об'єктивне оцінювання, компетентність та рівень
професійних здібностей. Запропоновано розглядати чинники впливу на формування соціально-психологічного клімату через призму макро- та мікросередовища. Серед найбільш впливових чинників на
соціально-психологічний клімат в умовах пандемії означено умови праці, рівень задоволення від роботи
та характер комунікаційних зв’язків в колективі.