DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >

Маркетинг в Україні : [493]

Домівка спільноти

Logo
 
 
або переглянути 

Журнал «Маркетинг в Україні»

почав своє існування у 1998 році.


Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 5533  від 19.10.2001 р.
Міжнародна система реєстрації та надання штрих-кодів для журналів: ISSN 1606-3732
Фахова реєстрація у ВАК України:
Постанова № 1-05/1 від 10.02.2010
Галузь науки: економічні науки
Періодичність видання: один раз на 2 місяці
Мови видання:     українська
 Засновник:

Всеукраїнська громадська організація “Українська Асоціація Маркетингу“

 Видавець:

Державний вищий навчальний заклад “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана“

Редколлегия

В журнале печатают свои статьи практики и ученые.

Редакционная коллегия собрала за одним столом ведущих ученых - маркетологов.

На страницах издания происходят дискуссии о современных тенденциях развития маркетинга, практики делятся своим опытом эффективного применения маркетинговых технологий.

Здесь размещены интервью с гуру маркетинга: Филиппом Котлером, Джеком Траутом, Майклом Портером, Анатолием Павленко, Аллой Старостиной, Ириной Лылык, Сергеем Солнцевым и другими.

В журнале находят свое отражение события мирового и украинского маркетинга, печатаются документы профессиональных ассоциаций, в частности ESOMAR, EFAMRO, EMC, FEDMA, CMOR.


Підрозділи цієї спільноти

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок