Маркетинг в Україні

Recent Submissions

  • Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)
  • Паниотто, Владимир (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Зозульов, Олександр; Афанасьєва, Катерина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у ...
  • Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Рясних, Євгенія; Савченко, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та ...
  • Марр, Бернар (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Бернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших ...
  • Яцишина, Лариса; Шевченко, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних ...
  • Максименко, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Масштабні концептуальні зміни у законодавчій базі стосовно механізмів управління житлом, а також чітко спрямований рух на певні результати в сфері енергоефективності, спонукають співвласників житлових будинків визначитись ...
  • Бучинська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, ...
  • Боде, Лукас; Райжите, Жустіна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Ковальчук, Світлана; Принько, Мар’яна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими ...
  • Лазебник, Максим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Чайка, Євген (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Розвиток електроніки сприяє появі та розвитку нових технологічних явищ. Апаратний прогрес разом із бажанням змагатися призвели до популяризації кіберспорту. В 21 столітті класичні підходи маркетингу стають все більш дорогими ...
  • Кулакова, Валерія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    У статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури, проаналізовано та обґрунтовано механізми формування ...
  • Машина, Юлія; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Одним з гoлoвних трендів в торгівлі сьoгoдні мoжна назвати крoс-девайс комерцію. Відповідно традиційні методи аналітики, орієнтовані на пристрої, а не на споживача, вже не так ефективні, оскільки недооцінюється залyченість ...
  • Хобта, Світлана (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Компанія Kantar TNS в Україні одна з найбільших дослідницьких компаній України. Відразу зі зростанням соціально-політичної кризи наприкінці 2013 р. (початком Революції Гідності, а потім анексією Криму та збройним конфліктом ...
  • Бучинська, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна ...
  • Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина Викторовна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Стариков, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
  • Максименко, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Питання формування інституту професійного управителя – фахівця, що має забезпечити якісне безпечне на належному професійному рівні управляння багатоквартирним – постало ще на початку 10-х років, що відбилося в ...

View More