2012 рік

Recent Submissions

  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    16 февраля Комиссия Украинской Ассоциации Маркетинга экзаменовали маркетологов автомобильного бизнеса Украины.
  • Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі ...
  • Зайченко, Иван (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
  • Кузьмина, Татьяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    31 января в гостеприимном Концерт-Холле «ОАЗИС» состоялся 1 Маркетинговый Форум «Умная Фарма».
  • Каніщенко, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Розвинені країни здійснюють послідовну політику щодо створення національних і наднаціональних логістичних систем, які базуються на мультимодальних логістичних центрах регіонального, національного та наднаціонального значення, ...
  • Пригара, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Розглядаючи інновації як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства, ...
  • Дубницький, Володимир; Даниліна, Наталя (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.
  • Новосад, Алексей (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Watcom Group – лидер и основатель рынка систем подсчета посетителей, эксперт в области оценки и анализа посетительских потоков. Компания предлагает полный спектр услуг в области профессионального управления посещаемостью.
  • Юрчак, Александр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Следуя доброй традиции подводить итоги года и прогнозировать следующий, попытаемся и мы это сделать для своей профессиональной области. В своих оценках мы пойдем по главным категориям, которые традиционно освещают B2B-insight ...
  • Лисовская, Октябрина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Управляющий партнер, директор по развитию компании социального маркетинга «О Два» — Октябрина Лисовская, выступив на XII Международной научно-практической конференции «Маркетинг в Украине», которая прошла в Киеве 14-15 ...
  • Герасимов, Артур (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    В мире в целом происходят кардинальные изменения практически всех сфер жизни и деятельности людей. И это касается не только сферы экономики, где, если присмотреться детальнее, никто с уверенностью не может сказать, какая ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    14-15 лютого 2012 року в конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі. Ця конференція традиційно збирає під одним дахом практиків та викладачів. Дискусія ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь ...
  • Доронін, Василь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Зозульов, Олександр Вікторович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
  • Самуляк, Віталій; Фещур, Роман; Шишковський, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів ...
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.
  • Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер».

View More