Now showing items 1-17 of 17

    • Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі черкаського державного бізнес-коледжу 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      15 лютого 2012 р. розпочав свою діяльність студентський науковий маркетинг-клуб «МУР Cating Club» на базі Черкаського державного бізнес-коледжу.
    • Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? 

      Юркевич, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Всі пристойні компанії мають свої сторінки у Інтернеті. В одних їх більше, в інших менше, в когось вони гарніші, а в когось - інформативніші. Ці сторінки необхідно постійно підтримувати та просувати. І тут з’являється ...
    • Якісні методи дослідження 

      Чиглінцев, Станіслав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      В якісних дослідженнях можливе виявлення значно більшої кількості чинників, що обумовлюють ту чи іншу ринкову поведінку респондентів, у порівняння з кількісними дослідженнями, в яких можливий вимір лише тих факторів, які ...
    • Новий інтернет-маркетинг 

      Білецький, Антон (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Сьогодні Інтернет, «обладнаний» всім необхідним для проведення повномасштабних кампаній та акцій, з можливістю моніторингу та корекції. Це вже не «медійний простір» у традиційному сенсі, а «інформаційне поле» з високим ...
    • Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів 

      Бородачова, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Обраний Україною європейський шлях розвитку економіки та соціальної сфери, на відміну від багатьох інших декларацій влади, широко підтримується громадянами. Реалізація конкретних кроків в напряму висвітлення відповідної ...
    • Українці витрачають на автомобілі величезні гроші 

      Омельницький, Олег (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      За інформацією AUTO-Consulting, у минулому році українці витратили на автомобілі суму, яка перевищує десяту частину державного бюджету нашої країни.
    • Освіта в інтересах споживачів: чи можливо це в Україні? 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      26 січня 2012 року ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” та Фулбрайтівське товариство в Україні започаткували проведення засідань круглих столів «Освіта в інтересах споживачів», метою яких є представлення та обговорення ...
    • Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів 

      Гладунов, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, «третій сектор», вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Окрім всього іншого, це сегмент ...
    • Маркетинг в інтернеті. Реальність чи міф? 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Який він, «правильний» дизайн, чи просуває він бізнес в Інтернеті? Що таке нейромаркетинг і в чому таємниця успішного вірусного просування? Як можна досягнути справжньої інформаційної безпеки і чи можна передбачити ризики ...
    • Аналіз автомобільного ринку України 

      Чикусова, Марина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      У даній статті розглянуто основні шляхи формування автодилерьских мереж, визначено переваги та недоліки автодилерських мереж, представлена стисла характеристика та результати дослідження стану ринку легкових автомобілів України.
    • Ще раз про ефективність реклами 

      Примак, Тетяна Олександрівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
    • «Смачний і здоровий» мікс мотивацій респондентів 

      Замурій, Тимофій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Мотивації респондентів до участі в опитуваннях (дослідженнях ринку) обумовлюють якість зібраних дослідником даних. На прикладі даних про он-лайн панелі iVOX України.
    • Який банер продає, а який просуває 

      Євсюков, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Останнім часом рекламщики багато говорять про зниження ефективності банерної реклами. При цьому «банерки» у мережі виявляється усе більше, вона стає дедалі нав’язливішою і нахабно лізе у наш інформаційний простір. На скільки ...
    • Українська класифікація легкових автомобілів 

      Сокол, Михайло; Ханенко, Григорій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Маркетологи, що працюють на ринку легкових автомобілів України, в роботі використовують частину положень європейської і американських класифікацій. Тому українська класифікація легкових автомобілів не є просто чиєюсь копією, ...
    • Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      2 лютого 2012 року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Фулбрайтівського товариства в Україні відбулося засідання «круглого столу» «Освіта в інтересах споживачів».
    • 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      Агенція mobileYouth, що входить у міжнародну трендвочінгову мережу Youth Research Partners (в Україні інтереси мережі представляє агенція InTrends), підготувала своє бачення основних молодіжних трендів 2012 року.
    • IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров’я, 2011 рік 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-01)
      IRIS являє собою одну з найбільших світових мереж, що об’єднує незалежних споживачів та агенції маркетингових досліджень. Український Маркетинговий Проект» є членом цієї організації від України. Мережа IRIS налічує 35 ...