DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2012 рік >

№ 2 (71) березень-квітень : [14]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

ФОРУМ «ДНІ ІНТЕРНЕТ – МАРКЕТИНГУ


4
5
7
8
9
10

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
14

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR
26

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

31
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

34
ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ

40
45
56
64

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок