DSpace Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 

iRKNEU >
Наукова періодика КНЕУ >
Маркетинг в Україні >
2010 рік >

№ 1 (59) січень-лютий : [13]

Домівка колекції

 
 
або переглянути 
Підпишіться на цю колекцію, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Зміст номера

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
4
13
18
21

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
24
27
32

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PR
34

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ
40

ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ
45
50

ОГЛЯД РИНКІВ
54

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ
57

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок